Bröder

Imorgon kommer mina två bördor hit, oj ursäkta bröder menade jag såklart. Ser verkligen fram emot julveckan, den kommer nog som det alltid gör med mina syskon innebära bråk, lek och mycket skratt=)!
Synd att syster yster och svåger inte kunde ta sig ner men jag hoppas de får en trevlig jul i Nyköping!
Min julklapp som jag köpt till mig själv kommer imorrn också!!
 


Åt mitt första julbord idag på jobbet, fick även en mp3-spelare från företaget och en ljudbok att ladda ner gratis. Kändes lite mysko gå därifrån idag med tanke på att det var sista dagen men känns lite som jag bara går på semester pga att det är jul, kommer nog bli konstigare kring januari när jag inte ska tillbaka!

Guns dont kill people, Chuck Norris does.

Kommentarer
Postat av: David

Det är fantastiska ordspråk du lägger till på slutet av dina inlägg... Kan de komma från jobbet tro?

2008-12-20 @ 11:58:15
Postat av: gabbe

de kommer från min chuck norris bok=)

2008-12-20 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0