Jul

julafton började lite trist, fick besked att några av de som skulle komma var lite dåliga men efter ett tag bestämde sig för att satsa och komma ändå, mycket bra beslut! hela dagen var lugn och skön, precis som julafton ska vara, mycket mat och sång.

halv sju satte vi oss och förberedde för klapparna men adrian ville se julkalendern först så vi fick sjunga många julsånger...men jag tror inte han tyckte de va synd han missade dom....tidigare år då  frågan kommit upp om vi ska sjunga fler har man hört ett bestämt "tror inte det" ifrån adrians håll=) så efter julevangeliet drog vi igång, och vad är inte julklappsutdelning hos Henning utan rim....en annan tradition är också att min dyre far ska ha väldigt svårt för att se rimmen och läsa dom rätt=)



                                                                                                                   
sen så kom två väldigt vackra flickor förbi! elina och emma tittade in så jag hängde med dom på en mysig julaftonspromenad=)
sedan avslutades kvällen med lite spel innan tröttheten fick sin julklapp, soffan....


Kommentarer
Postat av: SMAM

ser man pa! jag horde att du skaffat blogg och att vi bli landskamrater snart! kul!

2008-12-26 @ 00:29:25
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0