Löpning

av någon underlig anledning fick min ständigt löpande bror med mig ut på en springtur ikväll som varade i cirka 35 min....de allra tuffaste var slutet, alla som nångång vart hos mig vet att det är en ganska lång backe upp till mig när man kör bil, den backen tog död på mina redan svårt sårade ben men ack så skönt när vi kom hem=)
nu behöver jag inte springa igen förräns jag kommit hem från Brighton...

kvällen avslutades med en äggröra med oboy i som de gamla myskvällarna i edsbyn bjöd på och sedan filmen The black pimpernell som handlade om en svensk ambassadör i Chile som hette Harald Edelstam, väldigt sevärd och bra film...
imorgon blir det mellandagsrea, nu ska garderoben uppdateras!! 

Chuck Norris never hides, he only seeks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0