snart är det slut

Imorgon så lossar fängelsets bojor ifrån mina fötter!

Jag gör min sista dag på jobbet, och det är med blandade känslor jag slutar. Plocka i bitar i en maskin som krånglar titt som tätt kommer jag inte sakna, men de som jag har jobbat med är guld värda!
De torra ordvitsarna som jag själv blivit smittad av och drar, de underbara visdomsorden, gnabbet emellan de olika skiften, ja till och med de snuskiga historierna kommer jag att sakna!

Jag hade turen och kom med den lugnaste (bästa) personen på hela avdelningen som aldrig stressar upp sig och det har gjort att jag själv aldrig varit speciellt orolig eller stressad. Som en annan arbetskamrat sa "släpp en bomb bakom Tony och han märker det inte".

Tack för att ni har gjort det roligt att gå till jobbet!



Kinnarps for life! Men nu börjar ett äventyr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrämde Tony en gång så att han blev sket skraj. Det var jätte kul! så ibland så kan han faktiskt reagera. Hoppas att du får det bra i England! Jag förstår precis hur du känner när du lämnar kinnarps. Jag kände precis likadant som du när du går därifrån.

Ta hand om dig Gabriel

2008-12-20 @ 12:07:25
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
Postat av: Julgrisen

På bilderna ser jag både Kinnarps mörka vålnad och Orc hövdingen på lacken men vem är den snygge mannen i glasögon? Det måste vara Chuck Norris!!

2008-12-20 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0