Phonetics!

Har min första riktiga tenta på fredag och detta är nog första gången som jag nervös på riktigt inför ett prov! Är även första gången som jag verkligen pluggat flera dagar innan, satt flera timmar igår och även idag men tycker inte något fastnar! Så imorrn blir upp vid 10 ut till universitetet och sitta på biblioteket där till fredag morgon då jag ska skriva sen efterv det hem och sova. Så får vi hoppas på det bästa för jag pallar inte att behöva göra om de här provet! Det är detta och grammatiken som jag tror jag kommer ha svårast för. Men efter detta vet jag hur jag ska lägga upp mitt pluggande inför nästa del av kursen, en erfarenhet rikare oavsett resultat på fredag=) Önska mig lycka till!

 gonna be   om jag klarar detta!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: smäm

det fixar du! good luck.

2009-02-12 @ 10:18:36
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0