Avsked

Helgen har varit fruktansvärt rolig och intensiv! I fredags var jag i skövde med fröken Elina och shoppade loss, införskaffade bla en kavaj som skall invigas nästa lördag! Fick även hjälp hitta två tröjor men kalsongerna jag köpte såg jag ut själv. Sedan blev det god mat som Mrs Anette så fint hade lagat och kvällen avslutades med lets dance och några one tree hill avsnitt=) Tack för en otroligt trevlig fredag, Elina, Anette och Lenny!

Lördagen upp i ottan redan vid nio och sedan avfärd återigen till skövde och denna gång svensexa för min kära kusin Isaac som skall gifta sig med sin Sofia! Efter lite olika uppdrag på stan for vi vidare för femkamp med sumobrottning och lite boxning där jag fick en liten fläskläpp=) Det avslutades sedan med bastu och relax innan jag var tvungen att lämna gänget för att åka hem och här sitter jag nu då!

Nu ska allting ner i väskan och sen är jag good to go! Börjar faktiskt känna av lite nervositet, inte märkt något tidigare i veckan men de brukar väl dyka upp lagom till avfärd! Nu ska då mor och far släppa iväg den sista fågeln från boet, känns som dom kommer klara det bättre än vad jag kommer göra! 


Vi ses när vi ses. Cheers!

      

Kommentarer
Postat av: Rabbel

Det är härligt att läsa om dina friska och tidiga mornar. =) Det är extra roligt att du kallar kl 09:00 för "ottan"! Det är härligt! kämpa på med studierna vetja! =)

2009-02-12 @ 16:55:00
URL: http://jenshelmersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0