Bröllop

I fredags när jag satte mig på planet mot sverige såg jag ett bekant ansikte lite längre fram och insåg att det var Dän min kusin Saras man. Jag vinkade frenetiskt och han såg mig, satte sig ner och sa "Sara I think your cousin is on the plane!" Så det var en trevlig överraskning=) När jag landade i sverige var jag helt säker på att jag var på landvetter som jag sagt till mina föräldrar men tydligen landade jag på göteborg city airport 4 mil ifrån landvetter! Tur då att jag fick lite sällskap innan paranteserna kom fram. 

Sedan bröllop igår som var mycket trevligt, god mat och rolig underhållning! Sen idag bar det av tillbaka mot Brighton och här sitter jag och ska snart äta och sedan plugga, tro det eller ej!

Lägger upp en bild på stekarkusinerna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

stekarn!!!

mycket fest nere i brighton eller?

2009-01-26 @ 03:05:01
Postat av: Filip

Det var inte illa... Att träffa kusinen på planet är ju inte vad man förväntar sig..!



Trivs du bra?

2009-01-26 @ 12:11:07
URL: http://blogg.bagaren.se
Postat av: Tobbe

Yo dog! Har du kollat möjligheterna att besöka dig framöver??

2009-01-26 @ 17:37:34
Postat av: Anonym

Snyggisar!

2009-01-26 @ 21:09:45
Postat av: smäm

hoppas du hade det trevligt på bröllopet. det var riktigt skoj att se dig på planet :D

2009-01-27 @ 13:33:55
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0