Fritidskonsult

Snart är min karriär som fritidskonsult över. Har trivts enormt med detta arbete=) 
Om två veckor är det Gabriel Henning student som gäller. Har idag beställt flygbiljett, skickat in papper till akassan så nu är det bara csn och värdfamilj kvar att fixa innan det bär av=)

Idag fyller också den blivande kängurun Hampus 20 år och han hade lite kalas igår där det till slut blev riskspel för tredje gången på någon vecka för min del och precis som de andra två gångerna så åkte Mr Henning ut först igen! Tar detta som att jag är det största hotet, känns bäst för min självbild iaf=)    

  


Rather than being birthed like a normal child, Chuck Norris instead decided to punch his way out of his mother´s womb. Hence the term "C-section"

Kommentarer
Postat av: Syster J

Jag som trodde du var samhällsforskare ;)

2009-01-09 @ 19:33:46
Postat av: C

mysig bild ;D

2009-01-10 @ 12:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0