...

Känner viss oro över vad jag ska söka till hösten, känns som ett viktigt val med tanke på att det förhoppningsvis ska staka ut vad jag ska göra i framtiden. Allt fram tills man slutade gymnasiet har varit väldigt enkelt egentligen, man har haft sin vardag, nu står man vid ett vägskäl och ska välja en ny vardag för de närmsta åren. Spännande men även skrämmande, nu ska jag bara se till att de förstnämnda tar över mina tankar! 

Som någon människa visa har sagt "Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner" jag tänker då definitivt gå upp! 

Kommentarer
Postat av: sis

Slå en pling till din syster innan du bestämmer dig :)

2009-03-12 @ 17:28:40
Postat av: Thomas

Inte visste jag hade min son var en liten tänkare och filosof. Bra jobbat. Tänka först och handla sen.

2009-03-12 @ 23:09:22
Postat av: smäm

spännande ja.

2009-03-14 @ 11:31:10
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0