Idetorka

Det är inte ofta men det händer ibland att även jag blir stum och inte har något att säga. Tyvärr kommer det oftast vid fel tillfällen, sitter nu och ska börja skriva min essay på boken Educating Rita men har ingen aning om vad jag ska skriva om! Bara jag kommer igång kommer det gå snabbt, skulle vara bra för då kan jag titta på det som vi ska gå igenom på grammatiken imorgon. Där kommer jag behöva lägga ner stor tid för grammatik är inte min största gåva här i livet tyvärr. Ne nu blir det till att brainstorma och städa varje vrå i hjärnan för att hitta ett bra ämne! Varför är man inte Chuck Norris, han skulle aldrig ha såna här problem!

Chuck Norris does not hunt because the word hunting implies the possibility of failure. Chuck Norris goes killing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0