Flashback

Får väl börja med att gratulera det glada paret Kronprinsessan Victoria och soon to be Prins Daniel av Västergötland! Får hoppas han representerar västgötabygdera fint framöver!=) Måste även som min bror Joel kommentera den underbara videon som de spelat in själva! "Kära svenskar hemma och utomlands, ja det är ju så jag brukar börja mina tal när jag talar i tv och radio när jag vill förmedla någonting" Se den!

Lämnade av bror för två timmar sen vid busshållplatsen. Steg upp vid fyra och Tobbe hade tyvärr inte sovit något, han hade huvudvärk och kände sig riktigt förkyld, blev lite bättre efter en tablett och lite frisk luft så hoppas resan för honom går bra hem nu. När vi steg utanför dörren fick jag en liten flashback till mina jobbtider, kändes ganska skönt att jag inte behöver gå upp dom tiderna varje dag längre=) Luktade även mycket Ljusnan över denna morgon, frågade Tobbe om han saknade det jobbet och om han inte skulle köra det i sommar men han var inte så sugen=) Tack för några mycket trevliga dagar och välkommen åter kära bror!

Själv har jag ätit den mest rediga frukosten hittills sen min ankomst till Brighton, första gången jag är uppe så tidigt att jag hinner äta riktigt innan mina lektioner börjar. Ska iväg vid nio med klassen för att åka på en excursion till Pevensey Castle och Chichester för att få lite historisk kunskap om Battle of Hastings. Det ska bli väldigt intressant, hoppas bara jag kan hålla mig vaken. Längtar till kvällen då det blir Champions League på Old King and Queen, hoppas verkligen Real spöar skiten ur Liverpool!

If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you!



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tack själv! Det var verkligen roligt att besöka dig. Det ska bli riktigt skönt att lägga sig nu!

2009-02-25 @ 22:33:37
Postat av: Off The Ground

0-1.

2009-02-25 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0