Leaving lovely Miss B!

Nu sitter jag och skriver mitt sista inlägg ifrån Miss lovely B! Suttit och pratat med min landlady en stund i köket innan hon ska på någon doctors appointment, men hon kommer tillbaka innan jag åker och då ska hon få sig en flaska vin och en liten blomma som tack för den här tiden!!

Halvtaskigt väder ute, lite som jag ville så länge de inte börjar regna för jag ska ha på mig ganska mycket kläder. Ska duscha och sen egentligen bara stänga väskan and I'm good to go. Landar i Sverige 21.45 svensk tid och kommer nog tycka de kommer va skönt att få sova när jag kommer hem och lägger mig ikväll:) Men först ska jag ut på stan och titta på alla studenter som tror att de blivit vuxna, tänk att de är två år sen jag själv stod där! En av de bästa dagarna jag haft absolut, hoppas få lite flashbacks feeling ikväll när jag ser deras lyckliga ansikten.

Igår fick jag följa med några av tjejerna på lite avslutningslunch på ett jättemysigt ställe som hette Bills, bara de liksom. Organisk mat som verkligen såg fräsch ut och var jättegod! Bland den godaste pizzan jag ätit och då har jag ätit många ska jag säga dig. Var lite fundersam när jag såg att de var vindruvor på men de funkade utmärkt! God fräsch mat med trevligt sällskap, en väldigt perfekt sista lunch i Brighton. Satt där och pratade ett tag innan vi bröt upp och jag åkte ut till campus för lite te med några andra från klassen. Sen bar det hem och ut för en sista danskväll på Casablanca med alla som inte åkt än. När jag sen gick uppför min långa backe för sista gången så blev även mannen med stål (undertecknad) lite känslig när han tänkte tillbaka på tiden och allt folk. Jag skyller på alla amerikanska tv-serier som gjort mig blödig, eller kanske ska tacka dom?
Försökte ladda upp bild här från lunchen men min internetuppkoppling är ibland obefintlig!!!


När vi ses nästa gång är det från Moder Sveas mark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0