How rude!

Igår på min buss hem som vi kallar pensionärs/familjebussen så kom det in en dam som pratade i telefon och prompt skulle prata klart innan hon betalade, kunde inte ursäkta sig och betala sen fortsätta samtalet. Busschauffören sa något som jag inte hörde men hon blev riktigt arg, började skrika "how rude! take a chillpill darling!" men det som va irriterande var att hon fortsatte när hon satt sig och praktiskt taget halvskrek om hur otroligt oförskämd och dum han va! Då blev Gabriel sur så när han gick av bussen försökte jag låta extra trevlig mot chauffören och tackade och önskade honom en trevlig dag! Vet som sagt inte vad han sa, kanske va något onödigt men tyckte de väldigt onödigt sitta och gorma i bussen enbart för att han skulle höra det. De tyckte Gabriel var väldigt RUDE!

Ikväll är det Valborg, sitta hos pojkarna innan det bär av mot Casablanca för lite livemusik!

Apple pays Chuck Norris 99 cents every time he listens to a song.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag och Pär gled på Byn igår. Då står det en ung man och fuckar åt oss. Vi saktar inte in utan han slänger sig undan och sparkar på Pärs framskärm. Det tyckte jag var RUDE!!!

2009-05-01 @ 14:22:41
URL: http://tobboh.blogg.se/
Postat av: smam

chillpill... haha sicken tont.

2009-05-05 @ 23:42:49
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0