Påsklov!

Så har man då haft sin sista lektion inför påsken! Kommer vara ledig i två veckor nu, den kommer bla innehålla besök till Plymouth, lite champions league fotboll på campus, lite plugg med grammatik och annat smått och gott. Vi är några få starka individer som stannar kvar över påsk=P Känns skönt att man inte är helt solo, sen så är ju mina föräldrar bortresta till Guatemala och Honduras över påsk så skulle ändå inte träffat dom om jag åkt hem. 

Gabriel är som baken, kluven inför hösten, ska söka lite småkurser bla nån språkkurs tänkte jag, möjligtvis statsvetarprogrammet i Uppsala. Tvivlar dock på att jag har betygen och behörigheten men testa går ju alltid. Går jag det får jag en Pol. Mag de låter väl häftigt? Annars kollar jag runt på lite möjligheter att åka utomlands och jobba mer som volontär eller liknande 6-12 månader kanske. Är lite mer sugen på det för tillfället, är ju inte riktigt 100 på vad jag vill plugga än heller så. Usch va mycket beslut man måste ta när man börjar växa upp! Allt va så mycket enklare då man va 4 och morsan sa åt en vad man skulle ta på sig och vad man fick och inte fick. Andra sidan så är det också väldigt spännande med lite såna här grejer, vet inte riktigt vad som väntar en i höst. Finns för och nackdelar med allt i livet, you just have to role with it, min landlady skrattade när jag sa life is like a garden, you have to dig it, hon är rolig den filuren=)

Chuck Norris has only one hand: the upper hand. 

Kommentarer
Postat av: sis

Uppsala tror jag på i alla fall. Du kommer stortrivas och aldrig vilja flytta därifrån ;)

2009-04-04 @ 10:57:30
Postat av: Stabbe fotografen

Så sant, så sant. Håller helt med inlägget och ovanstående.

2009-04-04 @ 12:01:40
Postat av: Em

Uppsala röstar jag på! Visserligen e ju staden rikigt rutten men jag o Flipp e ju där! =)

2009-04-04 @ 22:01:32
URL: http://emilieanderas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0