Åkeshov

Sitter i min brors lägenhet i Åkeshov exakt två våningar över mitt framtida rum! 1 september ska jag få min egen så än så länge sover jag i Davids tomma rum med enbart en säng i men hänger hos min bror och Pemo under dagarna. 

Idag var jag ute på stan och träffade Britta och Anna ifrån min Brighton tid och hade en trevlig lunch och en liten glasstund. Många goda skratt och prat om dåtid och framtid. 

Varit dålig med update men jag tog en liten paus efter min Vegas tripp. Var en uttömmande period så kände jag behövde lite semester;)

Kommer med lite kort mm från mitt rum när jag väl har fått de! Imorrn ska jag börja min kurs, just nu är jag grymt otaggad men blir nog bättre när jag kommit igång! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Off The Ground

Jag gillar Kristoffers strypgrepp i bakgrunden.

2009-08-26 @ 17:08:14
Postat av: Gabbe

haha mm Ting ser inte ut att njuta iaf=P

2009-08-26 @ 23:32:20
URL: http://henning.blogg.se/
Postat av: smäm

glhf!

2009-08-28 @ 19:10:58
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: k-hamn

luck

2009-09-10 @ 21:03:21
Postat av: Tången

Du har tagit en lång semester ser jag

2009-09-27 @ 09:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0