Bokbål!

Hade inte min phonetics bok kostat så fruktansvärt mycket hade jag brännt den och mitt kompendium för jag behöver inte dessa något mer,  jag klarade tentan!!!

Gjorde tentan i fredags och trodde inte vi skulle få tillbaka det så här snabbt men Ulf är tydligen mästare på att rätta snabbt. När han berätta att han hade med resultaten så blev jag helt sjukt nervös! När jag sen såg ett G på mitt prov släppte allt, fick nästan tårar i ögonen! Känns som det har börjat på riktigt nu med första tentan, and I like it!

För att citera bröderna Holst, "jag öppnade upp den stora burken med smisk" och smiskade skiten ur fonetiken!!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Grattis Gabbe:)

vad har hant med alla Chuck Norris citat da, har inte sett roken av dem pa lange!

Bild pa piercingen finns pa min blogg:)

2009-02-17 @ 05:18:28
URL: http://asphage.blogg.se/
Postat av: smäm

wohoo! congrats.

2009-02-17 @ 10:14:50
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: sis

Grattis! Hoppas mitt sms kom fram. Kram!

2009-02-18 @ 11:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0