Kundservice

Ringde till 3 idag och skulle lösa ett problem. Fått ett brev skickat till ica hemma i sverige, detta är lite svårt plocka ut för mig så de skickade tillbaks det och då skulle jag be dom skriva min fars namn på brevet istället så han kan plocka ut det och sedan vidarebefodra det till mig. Detta var omöjligt sa hon jag prata med idag, då var jag tvungen skriva abonnemanget i min fars namn bla bla bla. Hon jag pratade med förra veckan sa till mig att ringa så skulle vi lösa det, inga problem. Lite andra toner idag, som tur var bröts det så jag ringde upp igen och fick prata med en ny, 2 minuter senare var det löst utan några som helst problem! Det gick visst skicka brevet i min fars namn utan att behöva skriva abonnemanget i hans namn. De verkar ha ruggigt bra koll på de där ställena ibland!

When the Incredible Hulk gets angry he turns into Chuck Norris!

Kommentarer
Postat av: smam

hoho.

2009-02-18 @ 22:16:17
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0