London Baby!

Sitter och har precis skrivit ner en liten vägbeskrivning från stationen till vårat hostel jag och bror ska ta oss till efter jag hämtat upp honom imorgon! Enligt Google maps ligger det inte många kilometer ifrån Big Ben, Westminster Abbey och det där Pariserhjulet! Och därifrån är det väl inte allt för långt till Piccadilly Circus förmodar jag? Aja det ska bli väldigt roligt men nu ska det borstas och sen sovas! Har tyvärr ingen karta så kan inte göra som Joey and step in to the map om jag går vilse!=)

The movie Anaconda was filmed in Chuck Norris´s pants.

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd jag inte kunde följa med... party on!

2009-02-21 @ 19:45:25
URL: http://.basra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0