Regn!

Nu måste jag verkligen plocka fram de positiva från mitt tidigare inlägg om vädret här! Idag har det verkligen regnat konstant! Regn, trötthet och hunger gör att man ibland inte känner sig på topp, har nu ätit så humöret börjar stiga kraftigt uppåt. Jag måste även uttrycka min beundran för engelsmän, hur de orkar bo i detta vädret år ut och år in. Jag tycker ändå det är ganska lugnt för jag är här en bestämd tid så jag vet att det kommer ett slut. Men tänk dom som är fast här från barnsben i minst 20 år kanske innan de kan fly till något mindre blött. Som sagt I,m impressed!

 Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Joel

dessa humörsvängningar mina bröder får när de inte äter förstår jag inte... :)

2009-02-10 @ 01:40:09
Postat av: sis

Haha, vilken härlig bild! Du ser ut att trivas ändå :)

2009-02-10 @ 10:21:13
Postat av: Tobbe

Joel: Det kan bero på att du aldrig äter och således alltid är ur gängorna :-)

2009-02-10 @ 18:14:42
Postat av: Moster Kicki

Vilken alldeles underbar bild på positive Gabbe!! men det är faktiskt bättre väder i Kalmar idag för vi har snö så jag är också glad. :-)

2009-02-12 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0