Tompa

Mannen med leendet som får alla flickor att smälta sitter bredvid mig och ville jag skulle skriva ett inlägg till hans ära, så sagt och gjort! En trevlig man med stort hjärta som han mer än gärna delar med sig av! Ikväll ska vi ut och ha en trevlig kväll, lite sång lite dans och vem vet kanske lite naket! 

Thomas "Tompa" Höglund ladies and gentlemen!


Har varit dålig med mitt egentliga slutsignum den senaste tiden och detta har jag även blivit påmind om så här kommer det ni väntat på, enjoy!

Chuck Norris destroyed the periodic table, because he only recognizes the element of surprise!

Kommentarer
Postat av: smam

skriver han inlagg om dig pa sin blogg?

2009-02-17 @ 22:29:19
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: gabbe

haha han har tyvärr ingen men skaffar han så blir han så illa tvungen, men this was a one time deal, he owes me one after this=)

2009-02-18 @ 04:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0