7 dagar kvar

Nu är det bara en vecka kvar innan jag åker! Igår så ringde jag en kvinna vid namn Fay Greene där jag kommer att bo under mitt knappa halvår i Brighton! Hon var jättetrevlig, så jag tror det kommer bli jättebra att bo hos henne! Känner mig mycket lugnare nu när boendet är klart. Jag kommer åka med två framtida kursare som det så fint heter enligt min jurudikstuderande bror. Känns skönt inte vara själv när man kommer fram=)  

Fick idag påminnelse av Elina att jag har det roligaste kvar, köpa kollegieblock, sudde och penna mm!=) Detta skall försökas införskaffas imorgon när jag ändå ska in till bank och apotek. Slå de berömda flugorna i en enda smäll med andra ord!



Chuck Norris eats pencils and markers for breakfast, and he shits out masterpieces!

Kommentarer
Postat av: sis

Glöm inte almanackan!

2009-01-11 @ 18:45:05
Postat av: Elina

Att välja pennor och block är ju heaven! Har du lite extra tid kan du ju slå in dem i roliga presentpapper också, för att spejsa till det hela lite liksom ;)

2009-01-11 @ 23:32:28
Postat av: SMÄM

ooo, det är inte alls långt kvar nu. se till att köpa några roliga pennor. finns ju t ex glittriga.

2009-01-13 @ 19:34:27
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: faster i k-hamn

Glöm framförallt inte att ta med ditt goda humör. Pennor finns väl att köpa i England

2009-01-14 @ 11:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0