Fika i Göteborg

En av de jag åker tillsammans med på söndag kom på den briljanta iden att mötas och ta en fika innan söndagens avfärd! Detta skedde således i Göteborg, vi blev till slut 5 st som satt på ett fik och hade det trevligt. Känns skönt ha träffat några redan innan man kommit dit=) Imorgon blir det till att packa och ringa dumma akassan som inte vet vad dom sysslar med, usch ska aldrig mer vara fritidsforskare!



Occasionally Chuck Norris will call up the Power Rangers just to say hi.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Njuter av att få lämna en HEL kommentar här! Tack!

2009-01-15 @ 12:12:52
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: jenny

Trodde först att det var en fikabild, men puh, inte ens du är så nördig första gången med nya kursare ;)

2009-01-15 @ 17:25:01
Postat av: jenny

och ursäkta - vem är den där Chuck Norris???

2009-01-15 @ 17:26:01
Postat av: SMÄM

a-kassan var snälla mot mig när jag skulle flytta. lät mig skippa uppsägningstiden.



lol "vem är den där chuck norris"

2009-01-15 @ 21:44:26
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0