Arbetsförmedlingen

Var och skrev in mig idag igen, världhistoriens segaste kvinna som hjälpte mig! Jag hade gjort allt snabbare trots att jag inte vet vart eller vilka knappar och formulär som ska fyllas i! Nu ska jag bara skicka in papper så är det klart iaf. Skulle även hämta recept på apoteket men de hade inte den styrkan hemma men då tog jag en lite starkare som va 30 kr dyrare. Det är för min allergispruta jag ska ta imorrn, orkade inte boka om tiden. Så först hämta recept sen bli stucken och strax efter det bär det av till tandläkaren, gör så mycket jag kan nu innan Vegas.
 

Kommentarer
Postat av: smäm

så sjukt nice med vegas!

2009-06-09 @ 14:30:16
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0