Lax

Fick tillbaka våra argument idag och Mr Henning fick ett VG! Så fruktansvärt nöjd med detta, ska försöka hålla uppe detta i de andra inlämningarna och proven framöver också. Nu ska det firas med att laga lite lax i ugn tillsammans med tagliatelle, ett recept från mor som jag ska testa tänkte jag. Det lär inte bli i närheten lika gott som när mor gör det men jag får göra mitt bästa och hoppas det bli ätbart! Känns som om jag växer ytterligare några vuxenpoäng efter detta? Var även och beställde biljetter till London i helgen, blev så inspirerad av min resa dit med bror så ska åka dit med några kursare i helgen, hoppas på en musikal igen eller kanske en premier league match om vi har tur=)



Chuck Norris once had a heart attack; his heart lost.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad duktig du är gabbe! Är stolt över dig :)

2009-03-05 @ 23:49:30
URL: http://mickeyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Joel

Bra jobbat brollan! :)

2009-03-07 @ 02:12:48
URL: http://basra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0