Löjligt

Förmodligen låter detta löjligt för många men nu håller jag på och lagar mat samtidigt som jag slängt in en tvätt och för mig känns det väldigt vuxet=) Gör två "hushållssysslor" samtidigt, simultanförmåga har man iaf. Hittade svenska köttbullar på Sainsburys så steker dom och kokar potatis för första gången och ska göra lite potatismos tänkte jag. Efter ett snabbt samtal till mor så vet jag precis hur det ska gå till, matlagning är nog inte så svårt ändå=)

Glömde nästan men spelade fotboll i en park idag med ett gäng rastafariengelsmän, sköna killar som frågade om vi ville lira lite och klart man vill det!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: smäm

Sainsburys har även svenska skorpor. ikea har allt annars... :)

2009-03-16 @ 10:57:53
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: smäm

hej gäbstjärt. dän kommer troligtvis att vara hemma runt påsk nu. så du får mer än gärna dyka upp. hörs!

2009-03-18 @ 11:43:30
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0