Kom och gå en mil i mina mockasiner

En gammal klassisk låt jag hört många gånger. Hade du gått i mina mockasiner idag hade du nog faktiskt gått minst en mil! 
Var ute och gick i säkert en timme först sen en liten paus innan de tydligen skulle vara film på campus så då tog jag på mig mockasinerna igen och gick den 45 min långa vägen dit och sedermera även hem! Filmen de bjöds på var The Notebook, tyckte den faktiskt var bättre denna gången än förra! Jag säger de med stolthet i rösten I've seen The Notebook and I liked it!

Bjuder på en bild då jag är utklädd till snö/moln på en liten maskerad, innovativt eller hur! Showar off med en golfpose, märk gärna de uppdragna sockarna!


Kommentarer
Postat av: Joel

Springa hade varit mer imponerande ;)

2009-05-29 @ 11:37:42
URL: http://basra.blogg.se/
Postat av: smäm

haha, genialiskt!

2009-05-29 @ 13:36:10
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0