Live från sängen

Här ligger jag i sängen och surfar runt rent allmänt och läser lite diverse bloggar och tycker att de är lite sega på att uppdatera när jag kommer på mig själv att inte skrivit på över en vecka! Ibland är man blind.

Söndagen spenderades i London och mestadels i Hyde Park, säkert över 30 grader i solen så det blev några timmars stekande i solen där! Dumma jag missade såklart ta på sig shorts för de såg inte så bra ut när jag vakne men jo tjena, då blev det till att vika upp jeansen istället för annars hade de inte funkat. Det är nu knappt en vecka kvar innan det bär av till Sverige igen, känns lite mystiskt ju närmare man kommer, har ju ändå byggt upp en vardag här liksom. Pratade med mor och önskade mig lite köttfärslimpa på lördagen när jag kommit hem och de hade hon redan tänkt ha faktiskt, hon är allt bra den där min mor!


Har även hunnit med att ta en promenad ut till Rottingdean, väldigt mysigt litet ställe. Tog oss 2h ungefär men det var många stopp, bla lite klättring över en mur som lockade till många skratt! Sen satte vi oss i Kipling gardens, ni vet han som skrev Djungelboken, han har tydligen någon koppling dit antar jag.

Veckan bjuder förhoppningsvis på grillning på beachen och så tänkte jag försöka ha lite kafferep eller vad man ska kalla det i min trädgård om vädret bjuder upp till dans vill säga. Sen måste man nog läsa lite texter och annat för att förbereda sig inför vår sista tenta den 3 juni sen efter det blir det picknick med våra lärare eller som de kallar det, "some wine and nibbles" i gräset.



Kommentarer
Postat av: smäm

"live från sängen", haha...



och så önskar du köttfärslimpa? iofs, jag saknar köttbullar. OCH FIL!

2009-05-26 @ 20:25:20
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0