Més que un club

Skönt Barca vann mot Man U! De var med i 10 min sen hade Barcelona kontroll på allt! Satt på Old King and Queen och kollade på matchen. vi drog dit redan två och en halv timme innan matchstart och redan då var alla bra bord upptagna, 30 min senare så var det knökat! Underbar stämning sen så var det några idioter till "fans" som inte riktigt klarade av att de gick dåligt så de slängde bla öl på de spanjorer som var där och höll på Barca för att senare under matchen bryta ut i ett kort slagsmål, ner på golvet några st och knytnävar flög i luften men tog slut snabbt och dessa trevliga människor fick avlägsna sig. Några idioter kvar som uppenbarligen enbart var där för att mucka gräl men inga fler som gick på det! De som hade Man U tröjor på sig och är de riktiga fansen skötte sig prima, härliga sånger och lite allmänt sångkrig mellan de olika supportrarna men de hör till. Stämningen man får på en engelsk pub är oslagbar, det kommer jag sakna när jag är i  tillbaka i fosterlandet!

Nu är det inte många dagar kvar, känns trist bryta upp ens vardag man faktiskt byggt upp här men ska också bli skönt och roligt komma hem. Det är blandade känslor som ni kanske förstår. 

Imorrn (läs idag) ska jag ha lite kafferep hemma i min trädgård om vädret tillåter vill säga, sen hoppas vi på grillning på beachen under eftermiddagen med lite sång som tillbehör! Vi får passa på de sista dagarna vi har tillsammans och utnyttja dom till det bästa!


If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever.
 

Kommentarer
Postat av: smäm

dom ställde t o m in britains got talent för den där nedrans finalen. men ikväll gäller det! when i say DJ, you say -

2009-05-28 @ 15:43:58
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0