He's alive!

Mer än en månad har gått sen senast update och tokigt mycket har hänt! Mitt rum är färdigmöblerat, småsaker som någon till tavla mm kommer säkert komma upp, hoppat av min statsvetarkurs, ska istället läsa två kurser på distans som börjar om någon vecka, jobbar en dag i veckan på Martin Olsson där jag arbetar på deras lager, kan verkligen inte komma från industri av någon mystisk anledning? Fått mitt första klagomål på ljudnivå av en granne, efter en kväll! Halvt som halvt bestämt vad jag vill göra till våren och hösten 2010, träffat lite fler Brightonvänner, ja väldigt mycket har hänt! Även fått en inneboende i min gode vän Hampus som försöker hitta jobb i vår huvudstad. Trevligt med lite sällskap och det går väldigt bra trots det lilla utrymmet. Börjar hitta mer och mer, känns bra när man inte är helt lost längre när man ska ut på stan.
I helgen som kommer så ska jag neråt i landet. Ska åka se på Danmark-Sverige på Parken i Köpenhamn! Broder Tobias plus några till som ska med ner till matchen kommet på torsdag sen åker vi till Malmö på fredag. När jag ändå är i Skånetrakterna så tänkte jag passa på hälsa på lite vänner från Brighton som nu bor i Lund, det ska bli väldigt trevligt träffa dom igen och se hur dom har det!:) Ser fram emot helgen något så otroligt!
Nu har ni fått alldeles för mycket info för era små hjärnor att bearbeta! Hoppas de inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses;)
Samuel och Joel hjälper mig flytta in tv och sätta upp lampa. Ingen bild när allt är färdigt så detta får duga. Ni får besöka mig så får ni se hur det ser ut när de är klart, ska bjuda på kladdkaka eller bullar om ni kommer!
Chuck Norris can sneeze with his eyes open

Kommentarer
Postat av: Thomas

Nu är det snart en månad igen sen senaste uppdateringen på bloggen. Kom igen!

2009-11-09 @ 22:35:19
Postat av: Steffe

Snygg kabeldragning! Kolla gärna på youtube sök "klothuvud" sen "Alexander", mycket nöje! See ya

2009-11-11 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0