Håkan Hellström

Var på Håkan Hellström för någon vecka sedan. Regeln brukar vara att antingen gillar man honom eller inte alls, många har mycket olika att säga. Jag säger att killen är grymt bra, särskilt live. Löjligt skön energi och jag gillar när det är ett stort band med många olika instrument. Blås, sax och bongotrummor var trevliga inslag! Han lyckas fånga publiken direkt och hela Hovet står upp efter första låten och efter det vägrar han släppa taget. Många extralåtar senare och killen står kvar på scen långt efter de slutat spela, trots min och övrig publiks önskan om mer.


Svårt att välja någon favorit från kvällen men måste jag blir det Hurricane Gilbert, tätt följd av Klubbland och För en lång lång tid.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Nu blev jag riktigt avis!

2010-11-27 @ 17:01:16
URL: http://isabellemannersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0