Helg

Veckorna när du studerar går så makalöst snabbt! Kan vara för att jag inte har speciellt mycket föreläsningar att gå på men veckorna flyger iväg. Känns som om jag i princip haft helg hela hösten. Sen går det alltid diskutera huruvida jag utnyttjat denna lediga tid till att kanske plugga lite extra på vissa saker, börjat plinka gitarr, extrajobbat ja you name it. Men det är en annan fråga.

Får se vad helgen som kommer bjuder på för gott! Har seminarium i morgon och efter det har jag ingenting förräns 2 december! Med undantag för franskaföreläsning på tisdag men det känns helt okej, vore dumt att klaga.

Sen måste jag också få berätta att jag är grymt duktig på att omfamna julen som snart är här. Med mina sista pengar på visakortet köpte jag två julskum, julmust och pepparkakor. Tur Csnpengar är på ingående!

Kvällen blev än mer jul med smakprov av den första glöggen jag köpte i en trevlig liten förpackning! Kvällens val blev den med en touch av lime. Helt okej men jag tror vi började med den "sämsta". Ser fram emot de övriga.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, glöggexpert kanske vore nåt för dig? Jobba hårt i december och semester resten av året? Fast du börjar ju dricka glögg i oktober typ..

2010-11-25 @ 15:12:05
URL: http://andyourbirdcansing.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Det är ingenting jag skulle tacka nej till! Låter ganska soft faktiskt, men då vill jag tjäna så pass bra att jag har råd resa runt de 9 månader jag är ledig:)

2010-11-25 @ 18:12:05
Postat av: Filippa

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 18:31:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0