Must

Hämtade ut mitt pass i dag. Faktiskt väldigt nöjd med min bild. Det enda som fattas på mitt förra pass är en skylt med nummer så ser jag ut som en person som blir fotad i fängelset. Dock är min namnteckning textad på mitt gamla, min nya är i alla fall en namnteckning men ser inte heller den skitbra ut! Men kunde inte med att be och få skriva om den, vilket jag i efterhand ångrar. Lyckades också öka min längd två centimeter i det nya, tror faktiskt det stämmer bättre överens än det som står i gamla.


I morgon blir slappa dag, så i princip som alla andra. Ska till att låna lite kursböcker och börja lyssna på någon ljudbok. Har hela serien utvandrarna på ljudbok, en bok är cirka 12h lång så jag har en stund att lyssna på.

Har för övrigt börjat springa och ska återigen försöka göra ett försök att börja motionera regelbundet. Lite halt att springa i dag, höll på att sätta mig i backen några gånger. Men otroligt skönt springa när det är lite kyligt utomhus.

Tipsar om att köpa Nygårda ekfatslagrade julmust, den är toppen!

Kommentarer
Postat av: isa

weey. visste inte att din blogg var aktiv igen henning.roligt!

2010-11-11 @ 09:13:35
URL: http://isabellemannersjo.blogg.se/
Postat av: jenny

roligt att motionspasset gav mersmak för träning:)

2010-11-11 @ 19:26:47
Postat av: Gabbe

Ne det var en bra idé syster yster! Får hoppas det håller i sig bara:)

2010-11-11 @ 23:19:38
Postat av: Sofia

Utvandrarserien måste ju läsas på bok, riktig bok!

2010-11-12 @ 08:39:15
URL: http://sofiahve.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Jag tycker också det egentligen Sofia men enda chansen för mig att ta mig igenom den tror jag är ljudbok. Tvivlar på min förmåga att orka läsa den tyvärr, då är chansen större jag orkar lyssna på den. Suger ju åka tunnelbana så då kan jag ju lika gärna lyssna på någon tung Moberg:)

2010-11-12 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0