Irritation

Nu är det mest irritation över min utbildning som bara bubblar inom mig och gör mig otroligt frustrerad. Enligt vår kursplan ska det finnas tre valbara kurser att välja mellan under vårterminen, vi har att välja mellan tidskrift och, inget mer. De har tagit bort de övriga två kurserna och nu är vi några i klassen som är irriterade och bråkar över detta.

Som vanligt kommer det finnas någon liten sketen paragraf eller liknande som ger högskolan rätt i att göra så här. Men blir så less när det då på hemsidan går att läsa att studierna förenar teori med praktiska redaktionella övningar för tidning, tv/radio och webb. BULLSHIT!

Märk min irritation! Men jag är inte bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0