DJ talent

Älskar verkligen Britains got Talen! Detta är min nya idol utan tvekan!
http://www.youtube.com/watch?v=u2ITKFTMryY

Sen är de ju helt makalöst att man ska bli så blödig av att titta på såna här program. Jag sitter och blir rörd till flera och flera gånger så är tårarna nära. En söt liten ballerinatjej som dansar och sen helt plötsligt brister ut i otroligt vacker sång som en näktergal och så lite vacker bakgrundsmusik på de och Gabriels tårkanaler börjar sakta öppnas. Först sitter jag och garvar åt att de alltid tar de där "fina" låtarna i bakgrunden som ska få en att känna lite extra, sen så sitter man likväl där och blivit rörd av det=) 

Annars rullar det på, ganska precis 5 veckor kvar innan de bär av hem till Sverige och slutet för detta äventyr. Känns sorgligt lämna Brighton och allt folk men de är så det är. Är ledig i 6 dagar nu sen lektion i två dagar sen ledig igen några dagar, riktigt lugnt och skönt de sista veckorna. Hoppas på sol och fint så man kan hänga på stranden eller utomhus överhuvudtaget=) Tar gärna emot tips på vad jag skulle kunna hitta på eller köpa till min landlady, hon förtjänar något bra med tanke på hur trevlig och lätt hon har varit att bo med!=)

Har även fyllt i pappret man behöver fylla i för att få komma in i USA, börjar bli riktigt laddad för detta!
Du och jag mannen for six weeks, blir wunderbar!


Kommentarer
Postat av: smäm

you have to love it! dj talent. hahaha...

2009-04-29 @ 12:14:01
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: gabbe

I was feeling it bro

2009-04-29 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0