Hösten



Sökt 12 olika kurser/program idag att läsa nästa höst, ska söka några på kurser inom mänskliga rättigheter bla också på Teologiska Högskolan i Sthlm hade jag tänkt. De program jag sökt kräver Matte C så de kommer jag inte komma in på men de skadar ju aldrig söka iaf, så då har jag sökt Matte C på distans från Dalarna. Även sökt franska nybörjarkurs i Sthlm, så förhoppningen är att läsa franska och matte i höst, mina två favoritämnen från skolan! Eller inte. Men är det de jag behöver för att kunna komma in på de program jag sen vill läsa så är det bara bita i det sura äpplet och svälja skiten! Gäller att ta de som en utmaning, ni får gärna hjälpa mig att peppa mig själv i höst, de kommer behövas. Om jag får tid och möjlighet hoppas jag även läsa någon annan kurs samtidigt som dessa, som kan vara bra ha läsa i förberedande syfte typ.

Blev lite bitter när jag hade letat upp alla kurser och fyllt i typ allt så skulle jag ringa lite folk för rådgivning, då efter ett tag blev jag utloggad från studera.nu pga inaktivitet så då fick Gabriel snällt sätta sig och leta upp dessa kurser igen! Bra övning för tålamodet, kommer jag behöva inför hösten. Allt går att lära sig nåt ifrån, kan man ju inbilla sig iaf. 

Ne imorrn får jag pallra mig ut på stan och göra något vettigt, får inte växa fast på stolen.

When then boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris.

Kommentarer
Postat av: smäm

I can be your peppmeister!

2009-04-10 @ 21:35:38
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0