"Ravelli asså, nu e han kung!"

Kollade precis på VM-krönikan från 1994! Är så glad att jag faktiskt har minnen från denna otroliga sommar, kvartsfinalen då Farmor kommer in och ber oss vara lite tysta då vi sitter och skriker efter Ravellis räddning med tanke på att hon bodde i en lägenhet. Eller öppningsmatchen då Isaac min kusin är uppklädd till tänderna i Sveriges färger då hans mor ropar att han ska till tandläkaren och ett stort "neeeeeeeeeeeej" följer. Underbara minnen från en underbar sommar, fick rysningar då jag tittar på krönikan och nästan så tårarna kommer då man ser Tommy Svensson prata och de härliga bilderna från bronsmatchen!

Ikväll blir det att titta på lite NHL hockey igen, Lundqvist mot Bäckström, ska bli väldigt roligt! Tar med en fin bild på mig som försöker posa som någon Shakespeare figur ifrån onsdags.

Chuck Norris can get blackjack with just one card!




Kommentarer
Postat av: Joel

vem är du...?

2009-04-25 @ 02:04:29
URL: http://basra.blogg.se/
Postat av: Em

Ruskigt fint var det... 94... Jag firade med svensk flagga på Santa Cruz gator. Det var stämning det!

2009-04-26 @ 00:17:15
URL: http://emilieanderas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0