Kvittomannen!

Var på Somerfield igår och handlade, han som var i kassan är helt seriöst den första jag stött på här som gav mig mina mynt först sen kvittot och sedlarna! Creed till den killen, alla andra ger kvittot först och lägger mynten på de så mynten trillar all världens väg! Tror de är en konspiration hos alla butiker för de tänker att man inte orkar plocka upp allt från golvet så då kan de fiska upp småmynten efter stängning, lite dricks.

Hade en riktigt rolig avskedsfest igår, mycket känslor men man insåg att man verkligen haft otroligt kul och kommer sakna människorna här! Lämnade av några stycken idag på tåg och buss men vi är några få kvar som ska träffas lite idag och säga adjö innan vi åker hem imorrn. Känns bra jag åker med Elin och Sara hem, blir så långtråkigt på flygplats helt själv. 

Kommer även sakna min landlady och hennes eminenta manfriend Barney! Hon har gjort de så otroligt enkelt och skönt att bo hos henne, aldrig några problem jag har verkligen kännt mig hemma! Ska försöka komma ihåg och skicka lite kort och sånt där ibland med henne! De har funkat grymt boendemässigt och då brukar de mesta andra flyta ganska bra också! Ska köpa en liten gåva till henne idag också så hon får nåt från iaf. Igår när jag gick in på toa på morgonen så hade hon skrivit en lapp och lagt vid spegel, "Last one Gabriel, go at it with confidence!" angående min sista tenta jag skulle ha, hon är på tok för go ibland!!



Kommentarer
Postat av: smäm

åh vad tråkigt att du lämnat oss. skulle svarat på ditt sms, men har glömt fylla på mobilen. haha, verkligen cred till somerfield-killen!

2009-06-04 @ 17:46:44
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Off The Ground

Underbart! Jag ägnade ju min sista dag med min landlord till att bråka med honom om depositen, roligare så här.

2009-06-04 @ 20:21:07
Postat av: Joel

mysig hon ser ut! roligt om hon hade menat din last one något annat på toan... =)

2009-06-05 @ 10:28:58
URL: http://basra.blogg.se/
Postat av: gabbe

haha varför är jag inte förvånad att de är du som tänker på det=P

2009-06-05 @ 11:09:07
URL: http://henning.blogg.se/
Postat av: sis

Åh va söt hon verkar vara!

2009-06-05 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0