Moder Svea!

Då var man hemma igen! Kändes väldigt trevligt när man såg mor och far på flygplatsen för att hämta upp en. Dagens resa började sådär lagom roligt med att hjulet på väskan gick av så bar den men bestämde mig sen för att släpa den, kommer ändå få slänga den så. Tog taxi till stationen där taxigubben skrämde upp mig och Sära med att vi kommer aldrig hinna till Heathrow i tid om vi tar buss från London med all trafik på en fredag, är ni där 18.10 har ni tur och vårt plan skulle gå 18.45. Vi var på Heathrow och incheckade strax efter 17.00! Dumma gubbe som ska skrämma upp sådär, inte okej, äääääääääääcklia som en gammal arbetskamrat hade sagt! Nu är äventyret slut men kontakter kommer hållas uppe, de blir vi så illa tvunga! Skönt också ha sällskap under resan idag av Elin och Sära, tack för en trevlig resa flickor! 

När jag kommit hem gick jag ner till Plantis och träffade folk jag inte sett på länge! Fick årets bästa kram av Elina och även en fin av Hampus som hoppa upp i famnen! Vi har varit i England och Australien och nu åker jag om två veckor igen, vi har mycket att ta igen vännen min!!!!

Ska försöka komma i säng snart och kanske upp på lite kakbuffe på second hand om jag orkar, kommer inte ställa klocka direkt. Sen laddar vi för svensk vinst mot de där gröt talande danskarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0