Resans början

Då börjar då snart resan! Har en fullpackad bil som väntar, den är fylld med 6st däck, två stolar, ett köksbord, två resväskor, en kristallkrona och en 60 kg tung automatlåda som ska vidare upp till Edsbyn. Om cirka en timme så drar jag, ska göra ett besök hos syster och svåger i Nyköping innan jag drar vidare mot Stockholm och Åkeshov där bror Tobias ska hämta upp bilen. Själv åker jag och Pemo ut till Märsta för att sova en natt hos hans bror för att sedan ta oss till Arlanda imorrn och vi lyfter mot amerikansk mark kring 13.00!!!!!

Detta ska bli så underbart bra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en trevlig resa!!! :-) Ha det superkul!

2009-06-21 @ 09:46:19
URL: http://singfeldt.blogg.se/
Postat av: faster i K-hamn

Jag ser i din blick att du har resfeber. Han en riktigt trevlig resa. Håll dig borta från gangsters

2009-06-21 @ 19:23:23
Postat av: sis

Tack för besöket! Va rädd om dig. Krams

2009-06-22 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0