flashbacks

När man sitter uppe klockan fem och ska med en buss vid nio så känns det lite onödigt att lägga sig, dajm you högskoleprovet! ska skriva de på lördag så kände mig tvungen skriva min essay idag och ni som känner mig, varför göra något på dagen när man kan skjuta upp det och göra det senare=) Lika bra göra klart den där essayn nu iaf. Finns viss risk att jag kommer somna på filmvisningen vi ska ha senare=P Får lite flashbacks till gymnasietiden, de där härliga nätterna dagen innan ett prov eller inlämning. När klockan är 21 och jag precis fått reda på att jag måste skriva min final historiainlämning till dagen efter, dröjer 3h innan motivationen kommer och jag kan börja och vips efter ytterligare 3h är den klar, det var fina tider du.

Bör man bli orolig när ens houselady inte kommit hem och klockan är fem på morron? Hon är alltid ledig på fredagar så hon kanske har åkt till sin manfriend? Eller ska man behöva börja leka förälder nu, dessa äldre damer, kan de aldrig sköta sig?

Ne nu blir de skriva färdigt med lite Kanye West i lurarna, faktiskt riktigt härlig prick. har märkt att Louis Vitton är en återkommande inflik i hans låtar=)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0