Fulham-Man U 0-4

Vart i London med Tompa, Stabben och Fagermjäll idag. Började med att se Buckingham Palace som jag och broder Tobias missade, du kan va lugn det gjorde inte så mycket. Sen gick vi längs Regent Street och Oxford Street, mycket schyssta affärer, där jag hittade en lite wannabe tweed kavaj (nu fattas bara plommonstopet) och en Dunlop väska. Hamnade även mitt i en protestmarsch mot Kinas förtryck mot Tibet om jag inte fattade fel. Sen splittade vi oss lite, Stabben åkte och tittade på lite Beatles ställen typ medan jag och Tompa drog oss ut mot Fulham för att försöka få biljetter till Fa-cupmatchen mellan Fulham och Manchester United. Efter att ha frågat säkert 6 pers om vägen kom vi efter en lång promenad fram iaf. Det var slutsålt men en gubbe kom fram till oss "Hi guys you´re from Sweden right?" Frågade hur han såg det men han sa han såg det bara. Han hade iaf två biljetter som vi fick köpa till ett överpris med tanke på vad de egetligen kostade men vi tänkte att skitsamma är vi där är det ju roligt komma in också! Efter ett tag åkte även Manchesters spelarbuss förbi, lite småroligt se pojkarna på närhåll. Sedan in på stadion för att se en riktigt rolig match med några snygga mål! Tyckte de va synd inte Ronaldo spelade, hade varit roligt se om han ser lika löjlig ut när han filmar live som när man ser det på tv, svårare se ansiktsutrycken live inbillar jag mig. Skönt slippa de där tråkiga löparbanorna, kommer så mycket närmare planen utan dom, och trycket på läktaren där vi stod va riktigt god, de va sång och hoppande hela matchen!
Sen snabbt mot en tub för att springa till vårt tåg hem, hann med 2 minuter till godo, sen så blev de nå fel så den gick 20 min efter utsatt tid. Man känner sig lite bortskämd med att London ligger en timme och cirka 100 kr bort bara, det är verkligen perfekt!=) Frågade efter matchen en kille om närmaste tunnelbanestation, då sa han ni kan nog gå rakt fram sen får ni fråga efter Fulham Broadway. Vi började springa sen ser jag en skylt där det står Underground till höger, springer dit så ligger det en tunnelbanestation bakom huset vi stod när vi fråga om vägen. Vet man inte vart saker ligger ska man inte låtsas man gör det och försöka beskriva vägen dit ändå! Aja kom hem till sliut och nu ropar sängen!


There is no ´ctrl´button on Chuck Norris computer. Chuck Norris is always in control.

Kommentarer
Postat av: Off The Ground

Hur får du £5 till cirka 100 kr?

2009-03-09 @ 01:22:50
Postat av: smäm

var också i london förra veckan. vi synkar fint!

2009-03-10 @ 10:32:52
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: smäm

£5 är ju cirka 5 spänn brukar jag tänka... ;)

2009-03-11 @ 10:35:00
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-03-11 @ 10:37:19
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: bloggen om sex!

Vill du vinna en miniblaster?

Kika in i min blogg för mer information.



Ha en superbra dag! :)

2009-03-11 @ 10:38:53
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0