Inte okej!

Jag som hade hoppats att England var beskonat från damm och pälsdjur men icke då. Även här har dessa onda ting hittat mig och besvärar mig med snuva och kli i gom. Ne nu får jag börja knapra piller igen, ska handla snart så får kolla efter nässpray också. Idag är det två månader sen jag flyttade hit, usch va tiden flyger fram, snart är jag hemma igen, vad ska jag göra då?

Similar to a Russian nesting doll, if you were to break Chuck Norris open you would find another Chuck Norris inside, only smaller and angrier.

Kommentarer
Postat av: smäm

what? har det redan gått 2 månader? madness.

2009-03-15 @ 14:50:25
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Off The Ground

Då ska du flytta till Uppsala för att plugga.

2009-03-15 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0