Bästa landlady ever!

Vaknade imorse och möttes av ett stort rött brev där det stod "to the one and only birthday boy" med ett fint kort inuti. Sen drog jag och skrev mitt prov på Uni. Kommer hem och går på toa sen när jag kommer ut i köket så har hon blåst upp ballonger och köpt en tårta och en stor burk med massa choklad i!! Då blev Gabriel glad och gav henne en stor kram, det förtjänade hon!=) Såg även att jag fått ett vykort från mina favoriter Elina och Emma när jag kom hem! Tack så mycket flickor det gladde mig mycket=)

Ikväll blir det partaj hos Elin som också fyller år idag, då bjuder vi på marängsviss eller hur man nu stavar det?

Tack för alla grattis sms jag fått också! Dagen har börjat lysande!=)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Grattis lillebror!

2009-05-15 @ 19:53:23
Postat av: smäm

juste... grattis i efterskott :>

2009-05-18 @ 11:06:01
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0