Partaj

Födelsedagen min var väldigt trevlig! Hade partaj tillsammans med Elin som även hon fyllde år samma dag som undertecknad. Vi var i hennes lägenhet, var nog närmare 30 pers eller något liknande och det bjöds på marängsviss och lite chokladtårta. Jag fick bla fudge ett paket flingor fullt med milkyway lite jordgubbar ahlgrens och diverse kort har säkert missat något men väldigt tacksam för alltihopa! 

Födelsedagsbarnen    Lite folk på partyt   Jag med några vackra flickor  Gabriel redo för partaj i sin nya outfit

Efter någon timme bar det av mot Funky Buddha för att shaka lite booty so to speak! På ditvägen lekte Gabriel lite Susanna Kallur och hoppade över papperskorgar både med hjälp av händerna och helt fritt som en proffshäcklöpare! Sen så spred min ukrainska skäggbjörn Andrei Michalenko aka Roger ryktet om att Papa Dee var på samma klubb, detta resulterade i att Gabriel Elin och Isabelle letade efter honom, jag fick uppdraget att kolla herrtoaletten. Träffade en kille på toaletten båda gångerna jag kissade, sa till honom att vi hade samma peeschedule, de tyckte han var roligt! 
Med andra ord en skitrolig födelsedag!! Tack alla som var med och förgyllde den och gjorde den till vad den blev!=)

Chuck Norris is suing MySpace for taking the name of what he calls everything around you.

Kommentarer
Postat av: smäm

snygg ny outfit!

2009-05-19 @ 10:40:27
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: smäm

haha! på tal om... dj talent var på radio imorse. han måste vara efterbliven. han hade skrivit en låt till redioprataren som heter scott mills. den gick så här: when I say scott, you say mills. when I say scott, you say mills...



han berättade också att han ville släppa en skiva. grym variation på låtarna tänker jag.

2009-05-19 @ 17:11:01
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: sis

Haha, lagom spännig du ser ut då. Men snygg såklart :)

2009-05-20 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0