Update

Liten update! Varit ganska lugnt de senaste dagarna, fick tillbaka mitt grammarprov som jag klarade av med bravur! Ruggigt nöjd och glad över detta=) Dagen innan gjorde jag ett testprov och fick runt 20-25 poäng av 70 så det kändes sådär men efter några timmars råplugg kändes mitt confidence mycket bättre och visst klarade Henning det! Endast 5p från ett VG till och med! Har ett prov på fredag (min födelsedag) sen mitt avslutande den 3 juni, sen två smågrejer emellan som inte är nå big deal grejer. Endast två lektioner kvar nästa vecka sen ledig till jag kommer hem!


För övrigt sålt min kära bil Belle till min äldsta broder Tobias som blivit lite bitter på sin Golf. Tur då att han har en snäll lillebror som inte kommer behöva sin i höst och då gärna säljer sin till honom! Ska dock ha den de två veckorna jag är hemma innan jag åker till staterna innan bytet blir av. Känns skönt jag får två veckor att säga farväl på=)

Varit på campus ikväll och blivit bjuden på fajitas och lärt mig lite spanska på köpet! Ska försöka ta någon kurs i det med tror ja när de bjuds på möjlighet=)

På fredag blir jag 21, bara några år till så är jag närmare 30 än 20, de är tufft att bli äldre!

Chuck Norris talks, you listen!

Kommentarer
Postat av: Faster i K-hamn

STOORT GRATTIS på din födelsedag i morgon. Har inte din adress så det får bli en liten hälsning här med hopp om att du blir ordentligt firad om inte annat av dig själv!

2009-05-14 @ 09:09:22
Postat av: smäm

vilken snäll bror du är!

2009-05-14 @ 10:21:57
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis på Födelsedagen Gabbe!

på måndag åker jag och hälsar på Kinnarps!

Ska bli kul att träffa dem igen!

Kram Jenny

2009-05-15 @ 10:17:55
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
Postat av: Robert o Marianne

Hej Gabbe!



Roligt att en har det bra, hoppas det är extra bra på din födelsedá! Oj, det rimmade visst - men här är det inte trist. Hoppas att du firar dej själv ordentligt, synd att vi inte kan äta tårta med dej!

Ha det gött - vi ses nog snart! Kram moster & make

2009-05-15 @ 15:46:23
Postat av: Tobbe

Hmm.. när jag ser den här bilden på bilen är jag nog beredd att pruta lite på priset...

2009-05-15 @ 19:55:51
Postat av: gabbe

tack allihopa=) och tobbe prutningen e redan gjord=) bilden e precis efter jak köpt den, ser finare ut nu=)

2009-05-16 @ 10:22:25
URL: http://henning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0