You fucking wanker!

Sitter på bussen in mot stan för att gå ut på Casablanca med några polare, går på bussen och sitter på övervåningen. Knökfullt med folk som sitter och gormar och sjunger och har allmänt trevligt, pratar med några engelska killar som sedan går av efter några stopp. Till slut nästan bara jag och mina polare kvar däruppe. Sen går vi av och då ser jag hur en kvinna i 40-årsåldern som sitter på nedervåningen av bussen tittar på mig pekar och säger "you fucking wanker" och gör en gest med handen som ni nog kan ana hur den såg ut! Tittar på henne frågande och frågar vad är ditt problem och hon bara fortsätter med sina rörelser med handen och sina vackra ord!!!! Jag svarar med att sätta fingret på huvudet och väljer att fortsätta gå, sen efter man ångrar att man inte gick på bussen igen och frågar vad hon vill? Feg också göra det genom rutan när man gått av så de slipper konfrontation! Inte första gången någon från england gjort något bakom min rygg, minns väl spottincidenten! 

Gabriel som bara timmar innan stått och pratat med en trevlig äldre dam om hennes man och barn mm, tror hon var sällskapssjuk. Fått se två sidor av engelska kvinnor ikväll, den trevliga sidan men också den fruktansvärt oförskämda och omogna! En kvinna i den åldern som betedde sig som en 14-årig grabb som ska försöka va cool ungefär, inte coolt någonstans ska jag säga dig! Hoppas jag möter fler som den äldre damen och om jag möter en som den andra igen ska hon minsann få höra sig ett och annat! Och är det någon som är en f*****g wanker så var det väl ändå hon.

Nej nu har min aggression fått utlopp så nu kan jag lägga mig och sova gott! 

Kommentarer
Postat av: smäm

alltså... kvinnor som använder ordet "wanker" är bland det vidrigaste som finns. jag ser henne framför mig. ingen smak gällandes varken kläder eller hår. lätt överviktig och handlar chips istället för grönsaker. har ungar med flera olika män och "f@ck" förekommer i minst varannan mening.

2009-05-08 @ 12:10:19
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Off The Ground

Du låter nästan lite bitter. Så är väl inte fallet?

2009-05-09 @ 02:29:30
Postat av: gabbe

aldrig bitter

2009-05-09 @ 04:05:01
URL: http://henning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0