Språk

Idag var den första tentan och det blev antingen en lyckoträff eller ett bottennapp.
Man kunde få minuspoäng på den största delen av tentan men satsade istället för att fega ur och försöka sejfa till mig poäng. Inte hela världen ifall jag tvingas skriva om den. Då kan jag köra säkert den gången istället.
Nu gäller det att ladda om för på torsdag är nästa tenta! Dilemmat ligger i att Sverige spelar sin första match i herrhockeyn natten till torsdag. Ska jag se den och sedan hålla mig uppe och gå och skriva eller ska jag strunta i den och sova? Det tål verkligen att tänkas på.
Otroligt kul att se en svenska som håller för trycket, Charlotte Kalla! Det kanske blir ett roligt OS ur svensk synvinkel ändå, får hoppas detta smittar av sig på resterande trupp.

Kommentarer
Postat av: David JMS

Jag är sjukt besviken på dig Gabbe. Oss sportnördar emellan så kan jag ju verkligen inte fatta att du prioriterade sömn innan tentan, framför OS-hockeyn!! Får bli skärpning till nästa moment... Har hört rykten om att det är NHL-match natten till 17:e mars då vi tentar nästa gång... Du får reparera misstaget/ förtroendet då!!

2010-02-18 @ 18:16:34
Postat av: gabbe

helt ärligt så skäms jag! det var att gå emot mig själv och hela min livstro....gick de dåligt på tentan så vet vi ju definitivt orsaken! jag ska göra allt för att få tillbaka förtroendet!

2010-02-19 @ 23:17:01
Postat av: smäm

skulle ALDRIG stanna uppe en natt för sport. fifi :)

2010-02-26 @ 09:36:21
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0