VM

Är så löjligt dålig på att uppdatera men ibland så händer det i alla fall.
Nyligen haft praktik två veckor på tidningen Dagen vilket var grymt roligt! Skönt gäng och jag fick direkt vara med och skriva vilket var otroligt lärorikt.
Har också blivit morbror vilket är ännu större! Aldrig varit speciellt bekväm med bebisar, inte nu heller, men skillnaden nu är att jag vill hålla i den lilla flickan som syster Jenny och svåger Joel tagit till världen. Köpte henne en liten rosa fotboll med disneys alla prinsessor på (bra genustänk). Ska någon lära den lilla tjejen om det viktiga i livet, sport menar jag då, så ser jag det som min stora uppgift att leda arbetet med detta tillsammans med mina bröder.
Nu ser jag fram emot VM som startar på fredag, kommer vara i princip oanträffbar under en månad och ska jag missa en match så ska det vara för något riktigt extra utöver det vanliga!
Stolt morbror

Kommentarer
Postat av: Smäm

Förstår att du är stolt. Villen grej!

2010-06-10 @ 07:06:27
Postat av: Anonym

haha - ja det blir allt du som får stå för sporten

2010-06-16 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0