Den förlorade symbolen

Lyssnar på Dan Browns bok "Den förlorade symbolen" och jag förundras över att jag lever mig in lika mycket som när jag läser en bok. Duktig uppläsare gör nog det hela lättare. Ligger i sängen kring småtimmarna och kan verkligen inte stänga av trots att jag vet hur fantastiskt trött jag kommer vara när jag måste stiga upp.
Fördel med ljudbok är att du kan göra så mycket annat under tiden, tvätta, diska, städa ja you name it!

Boken är väldigt spännande och lyckas i alla fall fånga mig väldigt snabbt. Sen kan jag tycka det finns en tendens i Dan Browns böcker att dra det här med symboler, ledtrådar och vändningar någon gång för mycket men det är en världslig sak som en viss Karlsson skulle sagt.

Efter denna ska jag ge mig på vår käre vän Vilhelm Moberg och hans alster till stor glädje för min syster. Vill få för mig att det på hennes skrivbord en lång tid fanns ett vykort på Moberg och någon annan äldre författare, kan det varit Pär Lagerkvist kanske?

Ännu finns det ingen på mitt skrivbord, ser fram emot att upptäcka vem jag känner platsar det.

Kommentarer
Postat av: sis

Hoppas du blir lika fångad av den fiiina litteraturen ;)

2010-11-13 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0