Drömmar

Då har säsongens andra snö kommit, och inte blev den kvar nu heller. Jag är ingen stor supporter av kyla och snö men ska den ändå komma då tycker jag att den kan stanna kvar. Har bra mycket hellre snö i stället för slask. Blir inte lika blött plus att det blir ljusare och är emellanåt också lite mysigt. Blir trevligare sitta inomhus med glöggen om det är vitt utanför.

För övrigt är jag väldigt irriterad på att jag ännu inte fått svar från studievägledare eller programansvarig angående utlandsstudier och tillgodoräknande av poäng. Nästan två veckor sedan jag mejlade, får väl skicka iväg ett påminnelsemejl.

Ska säga att jag hoppas nästa höst spenderas någon annanstans än Stockholm, det är min plan just nu i alla fall. Min mor blev inte eld och lågor för denna plan men hon klarade av min tid i Brighton så hon löser nog ytterligare en termin med mig utanför Sveriges gränser.

Du är välkommen att hälsa på!

Kommentarer
Postat av: smäm

Vad spännande. Några planer på vart det kommer att bli?

2010-11-10 @ 08:37:19
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Antingen en likadan kurs jag läste i England fast i franska då och i Nice är den. Om inte det går blir det något utbyte som högskolan har och då är det i något engelsktalande land så jag fattar något av kurserna:) Tror det är Newcastle och Dublin de har utbyte med och massa olika i USA, får söka åtta platser så får jag se vilken jag kommer in på.

2010-11-10 @ 13:51:12
Postat av: Sofia

Jag har verkligen tröttnat på Expressen. De är alltid först med att publicera namn och bild, ofta känns det inte relevant med publicering. Exempelvis när de publicerade bild på de som tände på hos Lars Vilks eller ännu värre, den psyksjuka kvinna som mördade två män i Växjö. Nu verkar det ju som att "den nya lasermannen" är skyldig, men publicering skedde ju innan han blev häktad.

Thomas Mattson är en jävla pajas.

2010-11-10 @ 21:27:15
URL: http://sofiahve.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sans doute, tu dois faire un semestre à Nice. C'est claire..!

2010-11-11 @ 00:34:03
URL: http://andyourbirdcansing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0